laurie21.reismee.nl

Byron Bay

Hallo allemaal!

Gisteravond ben ik dus uit Sydney vertrokken en na een busrit van maar liefst 12 uur ben ik vanmorgen in Byron Bay aangekomen. Wat een enorm verschil! Byron Bay is echt een hippie-plaatsje op het meest oostelijke puntje van Australië. Alles draait hier om zon, strand en surfen! Na 8 maanden heb ik het relaxte en laid-back Australië dan eindelijk ontdekt! Ik zit hier nu in een hostel nog geen minuut lopen van het strand, met zwembad en hangmatten. Vanavond is er een BBQ en kampvuur. Wat een lui leventje! 18 mei weer thuis? Ik weet het zo net nog niet :-P

De groeten uit het zonnige en überrelaxte Byron Bay!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!