laurie21.reismee.nl

NYE

Hallo allemaal!

Het laatste bericht van mij dit jaar. Het is hier nu 20 over 9 's avonds, nog 2 uur en 40 minuten te gaan. Op naar 2014! En wat een vooruitzichten! De plannen zijn inmiddels alweer veranderd, volgende week vrijdag vlieg ik terug naar Brisbane (het eerste dat ik daar ga doen, is natuurlijk The Hobbit : The Desolation of Smaug kijken) om op zondag door te vliegen naar Nieuw Zeeland (a.k.a. Middle Earth :-D). In Nieuw-Zeeland heb ik vrijwilligerswerk gevonden bij mensen die paardrijtochten organiseren! Behalve dat het onbetaald is, is het een droombaantje. Ik zal iedere dag rijden in een supermooie omgeving (waar je normaal een hoop voor betaald) in ruil voor eten en accommodatie.

Een ander voordeel van wonderschoon Nieuw-Zeeland, is dat het er een flink stuk koeler is als hier in Australiƫ. Het is hier op het moment echt superheet (ongeveer 46 graden in de volle zon) en wij werken gewoon door. Deze temperaturen vallen moeilijk te rijmen met het feit dat het nu Oudjaarsavond is. In Nieuw Zeeland is het nu ongeveer 25 graden, perfect dus! Hier is het ook nog eens erg droog, als het nu niet snel gaat regenen komen ze in de problemen want dan is het water dus op.

Vandaag hebben Karlotta en ik boomstammen gezaagd zodat we wat hekken kunnen vervangen. Geen spannend klusje, maar dat werd het wel toen we op een gegeven moment een slang ontdekten die een fijn huisje had gevonden tussen de boomstammen. Gelukkig was de slang banger voor ons als wij voor hem (1e instinct: MOET FOTO MAKEN!).

Iedereen een fantastisch 2014 gewenst, denk aan jullie en we zien ons volgend jaar!

Groetjes Laurie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!